Uzdod jautājumus un saņem atbildes! Šobrīd 66103 jautājumi, 281017 atbildes!



Kāds ir tavs jautājums?

140

       



Vai kosmetologs veic ādas attīrīšanu no aknēm un pinnem puišiem?

Veselība » Vīrieša veselība

Problēma tāda , ka pinnes un aknes veidojas un muguras un krūšu daļu. Parasti tas skar meitenes, bet kā ir puišiem? Vai to veic kosmetologs?

Pirms 10 mēnešiem  



Kāpēc vīrietis nevar nepieņemties svarā ???

Veselība » Vīrieša veselība

.... četri mēneši , kā ir 72 kg _ tā ir .....

Pirms 2 gadiem  


Andris Žūka

+21

 

Labrit. Man ir 30 gadi tiko pamodos no taka tadam sapem pakrute un taka uzsitas rukta garsa mute. ir biis ari tapatas ieprieks.ik pa laikam

Veselība » Vīrieša veselība

Labrit. Man ir 30 gadi tiko pamodos no taka tadam sapem pakrute un taka uzsitas rukta garsa mute un tadas ka biezas siekalas paradas mute. ir bijis ari ieprieks tadas lidzigas pazimes. Nekadus medikamentus nelietoju patreiz. Ko iesakat darit?

Pirms 2 gadiem  


Ko man darīt ja ārsta izrakstā nebija norādīts visa patiesība??

Veselība » Vīrieša veselība

Man tika veikta neliela operācija cirksnī (trūce), bet ārsts nebija nosējis kādu asins vadu un man operācijas vietā sāka tecēt asinis un man vēlreiz tika veikt operāciju ar vēl vienu narkozi. Dienā kad rakstijos ārā no slimnīcas izlasiju izrakstu un...

Pirms 2 gadiem  


Eduards Kaija

+41

 

Vai niezēšan sūrstēšana,sutēšana,jutība nav aterosklerozes,neiropataloģijas rezultātā...?

Veselība » Vīrieša veselība

Labdien.Lūdzu padomu sēklinieka maisiņa niezēšanas,sūrstēšanas,sutešanas ārstēšanā.No tā man nav miera gadu. Patreiz lietoju Travocort krēmu, ko ieteica dermatologs. Man rodas stutēšanas sajūta ar lielu jūtību, prasās pēc kāda talkas pulverīša. Vai pulverīšus lietot? Paldies par uzmanību,gaidu pretimnākšanu. Ar cieņu: Eduards.

Pirms 2 gadiem  


Eduards Kaija

+41

 

Kā ārstēt sēklinieka maisiņa niezēšanu,sutēšanu...?

Veselība » Vīrieša veselība

Labdien.Lūdzu padomu sēklinieka maisiņa niezēšanas,sūrstēšanas,sutešanas ārstēšanā.No tā man nav miera gadu.Patreizi lietoju Travocort krēmu, ko ieteica dermatologs. Man rodas sutēšanas,sūrstēšanas sajūta ar lielu jūtību, prasās pēc kāda talkas pulverīša. Vai pulverīšus lietot? Paldies par uzmanību,gaidu pretimnākšanu. Ar cieņu: Eduards.

Pirms 2 gadiem  


1 2 3 4 5 6 7 8 »

Nav nepieciešams reģistrēties!

Ienāc iekšā izmantojot:

       

Meklēt jautājumus

       

Palīdzi saviem klientiem saņemt vislabākās atbildes

Kļūstot par ekspertu pajauta.lv, Tu uzlabo savu klientu servisu un iegūsti papildus publicitāti. Tavas atbildes būs atrodamas 100 tūkstošiem pajauta.lv lietotāju, lieliski atradīs Google, kā arī varēsi izveidot savās web lapās vai draugiem.lv lapā īpašo pajauta.lv bloku.